Erstatningen økte med 316% etter en telefonsamtale
Har du blitt skadet, for eksempel i trafikken, ved vold, som pasient eller på arbeidsplassen, kan du ha krav på en betydelig erstatning. Likevel vil forsikringsselskapene helst betale minst mulig, og vi ser daglig at de prøver å få skadelidte til å takke ja til altfor lave oppgjør.
Dette skjedde nylig med en kvinne som hadde skadet skulderen. Da hun hadde fått et altfor lavt tilbud fra forsikringsselskapet, ringte hun til Advokatfirmaet Robertsen.
Vi snakket med den fortvilte kvinnen, som fulgte rådet hun fikk. Telefonsamtalen, og rådet vi ga, medførte at forsikringsselskapet økte tilbudet på dagen. Kvinnen var sjokkert over det hun nesten opplevde som forsøk på svindel fra forsikringsselskapenes side. Hadde hun ønsket at vi forhandlet direkte med selskapet, ville hun trolig ha oppnådd enda høyere erstatning. Uansett fikk hun erfare at det lønte seg å forhøre seg med advokat.
Les våre 4 tips for å få riktig erstatning etter ulykke
Forsikringsselskapet vil som regel alltid ha noe å gå på når de kommer med et tilbud til deg. Noen ganger har de veldig mye å gå på, men det er bare advokater med erfaring fra erstatningssaker som kan si noe om hvilke muligheter din sak har.
Vi jobber ut fra at den som har fått en personskade skal ha en riktig erstatning, og har hjulpet mange med å få mer i erstatning enn hva selskapet først har foreslått. Spør oss om din sak i erstatningssak i dag.